MEDIACIÓ

I gairebé mig públic va pujar a l’escenari per poder donar una abraçada als professors i sobretot als professors que participen per ultima vegada com equip directiu aquest any. 
En acabar totes les actuacions que faltaven, nosaltres vam anar al vestidor on havíem deixat les nostres pertinències i vam tornar on estava tot el públic i el grup Identity ens vam ajuntar i ens vam dirigim a l’institut, on ja ens podíem anar a casa.. Jo vaig tornar a casa vaig menjar, vaig fer els deures i em vaig donar un descans..

I a les 18:00 havia de sortir per anar a classes de violí a l'EMCA (Escola de Música - Centre de les Arts de L'Hospitalet) en la qual comença a les 18:30 perquè trigo 30 min d'anar del metro la Florida a Av. Carrilet i faig el transbord als ferrocarrils de la Generalitat, i baixo a la parada Gornal.

Les classes de conjunt estan formades per 11 violins, 3 violes i un violoncel, comença a les 18:30 faig descans a les 19:15 i entro a les 19:30 i acabo a les classes a les 20:30. Torno en ferrocarril i en metro.  
 A casa arribo a les 21:00 ,quan arribo a casa la meva mare comença a fer el dinar durant aquell temps jo preparo la motxilla me pel següent dia, a les 21:20 acabo de menjar i li vaig a ajudar a la meva mare a recollir la taula. 21:30 vaig a rentar-me les dents i posar-me el pijama  i després hem vaig a dormir.